2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
پلوپز - آرام پز ناسا

مشخصات اصلی


نام محصولپلوپز و آرام پز
مدلNS-3078
برندناسا الکتریک
رنگمشکی
قیمت: 0 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت بازرگانی چرو وارد کننده محصولات برقی و غیر برقی

وارد کننده محصولات ناسا الکتریک تحت لیسانس آلمان

عرضه تمام محصولات بصورت کلی و جزیی

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت


برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید&

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پلوپز-آرام پز NS-3078

یک پلوپز آرام پز وسیله ای کاربردی و لازم در هر آشپزخانه ای است ، می توانید از این دستگاه برای صرفه جویی در وقت و انرژی تان استفاده کنید ، غذاهای متنوع و پلوهای دم پختی ته دیگی که اشتهای هر کسی را باز می کند حاصل کار این وسیله آشپزخانه است ، یک دستگاه ویژه برای کسانی که خوش اشتها هستند و زمان کمتری برای صرف کردن در آشپزخانه دارند.
این دستگاه 1000 واتی با طراحی زیبا و مدرن می تواند جوابگوی شما برای پختن خورش های جاافتاده و غذاهای مغزی بخارپز شده باشد.
پلوپز-آرام پز ناسا الکتریک مدل NS-3078دارای یک ظرف آلومینیومی نچسب با کیفیت بالا می باشد که با استفاده از پوشش نچسب آن می توانید به یک هنر سفره آرایی بی نظیر و اشتهابرانگیز فکر کنید و تا زمانی که از ابزار مناسبی مانند قاشق های چوبی و قاشق های پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید می توانید از سلامت آن اطمینان داشته باشید.
درب پلوپز آرام پز ناسا 3078 از جنس آلومینیوم و در طراحی آن از تکنولوژی ضد سرریز استفاده شده است ، همچنین دارای دریچه خروج بخار می باشد که به موقع لزوم با عملکرد مناسب به کمک شما می آید.
برای باز کردن درب دستگاه کافیست تا دکمه قرار گرفته بر روی بدنه را فشار دهید تا بدون هیچ مشکل و زحمتی باز شود.
دستگاه دارای یک پنل دیجیتالی لمسی بوده که ار طرق آن می توانید درجه حرارت دستگاه، زمان پخت ، مدت زمان لازم برای شروع فرایند پخت (پیش تنظیم شروع پخت) ، تنظیمات گرم نگه دارنده غذا و ... را انجام دهید.
استفاده از پنل دیجیتالی بسیار ساده بوده و کافیست تا از قسمت منو، نوع پخت انتخابی تان را ست کرده ، تایمر را بر اساس غذایی که در حال آماده سازی آن هستید تنظیم و نهایتاً دکمه استارت را به مدت 2 ثانیه بفشارید.
برنامه های پخت دستگاه شامل پخت انواع برنج، کیک، سوپ، ته دیگ، دسر، فرنی، پاستا، حریره، بخارپز، آرام پز، پخت سریع، گرم کردن دوباره و ... می باشد ، با کمک برنامه هایی مانند پخت سریع ، بخارپز ، آرام پز و .... شما یک دستگاه همه کاره را خواهید داشت، پختن کیک های خوشمزه عصرانه تان را به پلوپز آرام پز ناسا بسپارید و بهترین لحظات را در خاطراتتان ثبت کنید.
یک برنامه ریز عالی در طبخ غذا ، برنامه پیش پخت را بر روی ساعت دلخواهتان تنظیم کنید ، تایمر پخت را با ساعت دلخواه و دمای مناسب ست کنید، به سراغ مابقی کارهایتان بروید و در ساعتی که به خانه تان برمی گردید یک غذای گرم و آماده تحویل بگیرید ، پلوپز – آرام پز ناسا همه کارهای مربوط به غذایتان را به موقع انجام می دهد.
یک امکان فوق العاده در پلوپز آرام پز ناسا الکتریک 3078 گزینه گرم نگه دار این دستگاه پرفکت می باشد که می تواند برای بسیاری مواقع بهترین انتخاب باشد ، دستگاه به طور پیش فرض بر روی این گزینه قرار داشته و زمانی که روال پخت به اتمام رسید گرم کننده فعال می شود به این ترتیب نه فقط غذای شما به موقع حاضر است بلکه همواره یک غذای گرم را در سفره تان سرو خواهید کرد. برای غیر فعال کردن سیستم گرم نگه دار کافیست تا دکمه مربوط به آن را که بر روی پنل لمسی دیجیتالی و هوشمند تعبیه شده برای 2 ثانیه نگه دارید تا این دکمه خاموش شده و غیر فعال گردد.
این پلوپز آرام پز خوب و بی نظیر با ظرفیت 5 لیتر مناسب برای طبخ غذا برای 2 تا 10 نفر بوده و در یک جمع خانوادگی به شکل بی نظیری برای شما کارایی خواهد داشت.
در کنار دستگاه دو عدد قاشق پلاستیکی و یک عدد پیمانه مدرج برای افزایش کارایی و پخت بهتر قرار گرفته و همچنین سبد بخار پز دستگاه پلوپز-آرام پز پیشرفته ناسا الکتریک که می تواند برای بخارپز کردن سبزیجات مقوی و آماده کردن یک غذای سالم و پرانرژی برای سفره های کودکانتان به کار گرفته شود.
این پلوپز آرام پز بی نظیر که با طراحی مدرن و به روز شده و بر اساس استانداردهای روز دنیا و تحت لیسانس آلمان ساخته شده است یک انتخاب درست و مناسب برای جهیزیه نوعروسان امروزیست تا در کنار دستپخت خوبشان مدیریت زمان و انرژی بیشتری را در زندگی تازه شان به کار بگیرند و بتوانند به همه کارهای روزمره و همچنین وظایف شغلیشان رسیدگی کنند.


برچسب ها: پلوپز ناسا , آرام پز ناسا , ناسا الکتریک , قیمت پلوپز ناسا , پلوپز و آرام پز , NASA , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , جهیزیه عروس , companychro , chro , chro trad ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط