2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آب مرکبات گیری سنکور 60 وات SCJ6053RD Juicer

مشخصات اصلی


توان60 وات
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
وزن1.2 kg
پایه ضد لغزشدارد
قیمت: 450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت سنکور SENCOR در سال 1960 میلادی در کشور ژاین تاسیس شد و کار خود را با تولید وسایل صوتی و تصویری آغاز نمود. کلمه SENCOR ترکیبی از یک واژه ژاپنی و لاتین بوده کهSEN به معنای 1000 وCOR در لاتین به معنای مخفف پیکره و مجموعه می باشد. شرکت ژاپنی سنکور در ادامه فعالیتهای خود شروع به تولید انواع لوازم خانگی نمود و در سال 1990 میلادی اقدام به افتتاح شعبه های جدید در سراسر اروپا نمود و محصولات خود را روانه بازارهای اروپایی کرد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آب مرکبات گیری سنکور « Sencor SCJ6053RD » یکی از دستگاه های خوش ساخت و پر کاربرد کمپانی سنکور بوده که به صورت تک کاره ساخته شده است و با قابلیت های ویژه ی خود می تواند توجه شما را جلب کند. این محصول یکی از دستگاه های کاربردی و خوش ساخت برند نامی ، سنکور است که سالیان سال خود را با ساخت محصولات با کیفیت به اثبات رسانده است.
بدنه ی استیل و با کیفیت این آب مرکبات گیری برقی به شما امکان استفاده ی طولانی مدت را می دهد بدونه اینکه کیفیت و کارایی آن پایین بیاید. اما این پایان کار نیست، آب مرکبات گیری سنکور از تیغه های استیل ضد زنگ و سیستم ضد چکه نیز بهره می برد. توان محصول 60 وات بوده و با پایه های ضد لغزش خود از هر گونه لغزشی هنگام کار جلوگیری می کند. و در آخر می توان گفت که این آب پرتقال گیر بسیار کم مصرف بوده و با عملکرد های خاص خود به سادگی امکان استفاده را برای شما فراهم می کند.

دستگاه آبمیوه گیری SCJ6053RD از لحاظ ظاهری دارای ظاهر و دیزاین بسیار زیبایی می باشد که در هر کجای منزلتان بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه به شیوه ای کاملا بیصدا کار می کند که قدرت صدای ان 84 دسی بل می باشد.



برچسب ها: آب پرتقال گیر سنکور , آب پرتقال گیر , آب مرکبات گیر , کمپانی چرو , برند سنکور ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط