2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بخارشوی کارچر sc3

مشخصات اصلی


نوع دستگاهایستاده
توان1900 وات
شعاع کارکرد75 متر
ظرفیت مخزن آب1 لیتر
سیستم ضد رسوبدارد
جنس بدنهپلاستیکی
وزن3.1 کیلوگرم
قیمت: 4200000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


بخارشوی کارچر SC3 محصولی کاربردی از کشور آلمان است که با طراحی بسیار پیشرفته و قابلیت‌های کاربردی فراوان، تمیز کردن انواع سطوح را به خوبی انجام می‌دهد. مخزنی که در داخل این بخار شوی گنجانده شده، گنجایشی برابر با یک لیتر دارد. با ریختن آب در این مخزن در عرض 30 ثانیه آب تبدیل به بخار شده و بخار آب برای پاک سازی آماده می‌شود. برای جلوگیری از جرم گرفتن مخز و افزایش طول عمر و کارایی دستگاه، در داخل مخزن از فیلتر ضد رسوب استفاده شده که به کمک آن سختی آب گرفته می‌شود. این مخزن در داخل بدنه بخار شوی SC3 کارچر جاسازی شده است و نمی‌توان آن را بیرون آورد.

بر روی بدنه این بخارشوی 1900 وات کارچر دکمه روشن و خاموش به همراه سه عدد نشانگر با عنوان‌های نشانگر کمبود آب داخل مخزن، نشانگر تعویض کارتریج ضد رسوب و نشانگر روشن بودن دستگاه تعبیه شده که با کمک آن‌ها استفاده از بخار شوی جهت نظافت و تمیز کاری بسیار راحت گردیده است.

دستگیره‌ی کنترلی یکی از قطعات مفید و کاربردی این بخارشوی به حساب می‌آید که علی رغم گرفتن لوله، کنترل فشار بخارشوی را بر عهده دارد. دکمه‌ی کشویی که بر روی این دسته واقع شده به راحتی بخار تولید شده را در سه حالت بدون بخار، بخار کم و بخار زیاد تنظیم می‌کند. اندازه‌ی بزرگ و دم دست بودن این دکمه، از ویژگی‌های بارز این دستگیره کنترلی می‌باشد.

بخار شوی SC3 کارچر با آب کار می‌کند و بدون دخالت هیچ نوع مواد شیمیایی جرم‌ها، باکتری‌ها و انواع عوامل آلرژی زا را از بین می‌برد. آبی که امروزه از طریق لوله‌ها وارد خانه‌یتان می‌شود دارای یک سری املاح و موادی است که با جوشاندن شدن آب این املاح رسوب خواهند کرد. کارچر برای حذف این املاح موجود در آب، از کارتریج سختی گیر آب در بخارشوی SC3 استفاده کرده است. این فیلتر در داخل دستگاه قرار گرفته می‌شود و در صورت نیاز به تعویض، نشانگر روی بدنه دستگاه چشمک خواهد زد. این فیلتر در قسمت ورودی مخزن قرار می‌گیرد و آب قبل از اینکه وارد مخزن شود از آن عبور خواهد کرد.
شلنگ بخار دو متری با اندازه مناسبی که دارد امکان جابجایی راحت تری را برای ضدعفونی کردن قسمت های مختلف اتاق مهیا می کند. تمامی لوله و سری های متنوعی که همراه با این محصول، ایجاد شده با رنگ مشکی و جنس پلاستیک عرضه شده که می توانید تمامی آنها را در قسمت پشتی بخارشوی با عنوان پارکینگ، قرار دهید.



برچسب ها: بخارشوی کارچر sc3 , بخارشوی کارچر karcher sc3 , بخارشوی کارچر 1900 وات karcher sc3 , قیمت بخارشوی کارچر آلمان karcher ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط