2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کتری برقی سنکور مدل SWK1052RD

مشخصات اصلی


توان2000 وات
نوع عملکرددکمه فشاری
ظرفیت1 لیتر
فیلتر رسوب گیردارد
جلوگیری از گرم شدن بدون آبدارد
جنس کتریاستیل ضد زنگ
قابلیت خاموش شدن خودکاردارد
قیمت: 450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کتری برقی اس دبلیو کی 1052 آر دی یکی از دستگاه هایی کاربردی برای آماده نمودن چایی محسوب می شود. با روشن نمودن دستگاه هر زمانی که دوست داشتید، می توانید چای و نوشیدنی خود را گرم کنید. این مدل کتری برقی خوب با کیفیت عالی تولید شده است که رنگ بدنه ی آن قرمز و دستگیره و پایه ی آن به رنگ مشکی طراحی و روانه بازار شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کتری برقی سنکور مدل SWK1052RD وسیله ای سریع و کاربردی برای جوشاندن آب در منزل یا محل کار است که در کنار سرعت و کیفیت بسیار بالا از رنگ و ظاهر ویژه و بسیار زیبایی برخوردار میباشد. در زمانی حدود 3 دقیقه آب را میجوشاند تا براحتی و به سرعت آب جوش مورد نیاز برای تهیه انولع چایی ، قهوه ، دمنوش و… را آماده کنید. این کتری برقی 1 لیتر آب را در خود جای میدهد و 2000 وات قدرت دارد. بدنه و کفی کتری از جنس استیل خالص و ضدزنگ تولید شده اند و مانع از شکل گیری گچ و رسوب در آب میشوند.

از ویژگی های اصلی این کتری می توان به ذخیره نمودن سیم آن در پایه اشاره کرد که از بهم ریختگی و اشغال فضا زمانی که با آن کار نمی کنید ، جلوگیری می کند. اگر کتری بدون آب روشن شود ، عملکرد قفل درب جهت حفاظت در برابر حرارت بر روی این دستگاه قرار گرفته است.

برای باز کردن درب با استفاده از دکمه ی تعبیه شده، می توان درب آنرا آسانتر باز نمود. عملکرد قفل درب خیال کاربر را از بسته بودن کتری راحت می نماید. با استفاده از شاخص سطح آب در هر دو طرف کتری میتوان، به راحتی مقدار آب داخل کتری را مشاهده نمود.



برچسب ها: کتری برقی سنکور مدل SWK1052RD , کتری برقی سنکور , قیمت کتری برقی سنکور , کتری برقی , کتری برقی ارزان ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط