2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اتو بخار تفال مدل fv3965

مشخصات اصلی


وزن1.3 کیلوگرم
جنس کفدوریلیوم
سیستم قطع خودکاردارد
بخاردهی عمودیدارد
سیستم ضد رسوبدارد
توان مصرفی2400 وات
قیمت: 1100000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اتو بخار تفال مدل fv3965 از سری اتوهای پیشرفته و هوشمند تفال است. این دستگاه از سیستم خاموشی خودکار بهره می‌برد و در صورتی که به مدت زیاد آن را رها کنید به‌طور خودکار عملکرد دستگاه متوقف می‌شود. به‌این‌ترتیب در صورتی که اتو را در حالت افقی رها کنید عملکرد آن متوقف می‌شود. علاوه‌براین در حالت ایستاده پس از گذشت هشت دقیقه در صورتی که از دستگاه استفاده نکرده باشید، خاموش می‌شود. موتور پرقدرت این اتو با توان 2400 وات خود قادر است تنها در چند ثانیه اتو را به دمای کارکرد برساند. بخاردهی اتو در حالت پیوسته به 35 گرم در دقیقه می‌رسد. این اتو مجهز به قابلیت بخاردهی لحظه‌ای هم هست و می‌تواند تا حداکثر 145 گرم در دقیقه بخاردهی کند. سیستم ضدچکه در این اتو باعث می‌شود تا آب اضافه از زیر و کناره‌های اتو روی لباس نچکد و آن را خیس نکند. از قابلیت های هوشمند این اتو تنظیم اتوماتیک بخار است؛ به این صورت که با توجه به جنس پارچه بهترین دما را انتخاب می کند. مخزن آب اتو تفال نیمه شفاف است و طوری طراحی شده که پر کردن آب را آسان تر می کند. سیستم ضد رسوب به تمیز کردن آسان اتو کمک می کند، در نتیجه اتو از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار می شود.

اتوبخار تفال از بدنه ای با دوام و مستحکم ساخته شده است. بدنه ی این اتو ترکیبی از دو رنگ فیروزه ای و سفید است. اتو بخار تفال به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردش به راحتی بر روی زمین و میز قرار می گیرد. کف اتو کاملا هوشمندانه ساخته شده و باعث حرکت روان بر روی لباس می شود و باعث می شود تا بخار خارج شده یکنواخت بیرون آید و چروک روی لباس ها را محو کند. طراحی ویژه ی این اتو امکان اتو کشی قسمت های دشوار را آسان می کند، به دلیل بخار موجود در نوک اتو می توانید قسمت هایی مانند بین دکمه و یقه ی لباس را اتو کنید. دسته ی اتو ارگونومیک طراحی شده و ساعت ها کار با آن خستگی در تن کاربر را ایجاد نمی کند.



برچسب ها: اتو بخار تفال 3965 , اتو بخار تفال 2400 وات , اتو بخار تفال مدل fv3965 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط