2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو مایدیا مدل TC936T5X

مشخصات اصلی


ظرفیت36 لیتر
قابلیت مایکروویودارد
صفحه نمایشدارد
قفل کودکدارد
گریلدارد
کانوکشندارد
یخ زداییدارد
جوجه گردانندارد
قیمت: 3700000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

گروه کارخانجات میدیا به عنوان یک شرکت بزرگ بین المللی در سال ۱۹۶۸ تأسیس گردید و در حال حاضر این شرکت در زمینه تولید تجهیزات و لوازم خانگی به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر در دنیا مطرح است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مایکروویو مایدیا مدل TC936T5X


مایکروویو میدیا مدل tc936t5x یکی از مدل های مایکروویو از برند میدیا با طراحی مدرن میباشد که علاوه بر عملکرد مایکروویو، گریل را هم انجام میدهد. گنجایش مایکروویو میدیا 36 لیتر است و مناسب برای خانواده ها با جمعیت بالا میباشد. محفظه‌ی داخلی مایکروویو از استیل ساخته شده و تمیزکردن آن راحت است. این دستگاه دارای درِ بازشونده از بالاست و یک دستگیره‌ی بزرگ فلزی برای آن در نظر گرفته شده است.دستگاه مدل TC936T5X محصولی چندمنظوره است که علاوه‌بر قابلیت کار با امواج مایکروویو، امکاناتی همچون پخت گریل و کانوکشن را هم در اختیار شما می‌گذارد.

کارکرد گریل

برای ترد و برشته‌کردن سطح بیرونی غذا ایدئال است و با گرمایش المنت‌های حرارتی فلزی داخل محفظه‌ی فر کار می‌کند.

کاربرد کانوکشن

عملکردی شبیه به فر دارد و با فعال‌سازی آن هوای گرم به صورت یکنواخت در اطراف غذا به جریان می‌افتد و پختی یکسان در تمام سطح آن انجام می‌شود. استفاده از کانوکشن باعث پخته‌شدن سطح بیرونی و در عین حال آبدار ماندن و حفظ طراوت و تازگی بخش درونی و طعم خوب غذا می‌شود. پخت کانوکشن می‌تواند برای تهیه‌ی انواع غذا و کیک و دسر استفاده شود.

سایر ویژگی ها :
کنترل دمای فن کانوکشن در 28 مرحله (50 تا 230 درجه)
کنترل دمای کانوکشن + گریل در 16 مرحله (100 تا 160 درجه)
قطر صفحه چرخان: 360 میلی‌متر
کلیدهای تمام لمسی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.


برچسب ها: مایکروویو مایدیا مدل TC936T5X , مایکروویو مایدیا , Midea TC936T5X Microwave Oven , مایکروویو میدیا مدل tc936t5x , قیمت مایکروویو سولاردام مدیا , بازرگانی چرو , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط