2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو میدیا مدل MW-F3040-AZJ

مشخصات اصلی


برندمیدیا
توان مایکروویو900 وات
توان گریل1100 وات
جنس بدنهاستیل
وزن21.5 کیلوگرم
قابلیت یخ زداییدارد
پخت ترکیبیدارد
کانوکشندارد
جوجه گرداندارد
قفل کودکدارد
قابلیت خاموشی خودکاردارد
تایمردارد
قیمت: 3500000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت میدیا در سال ۱۹۶۷ تاسیس و پس از قریب به ۵۰ سال رشد روز افزون، در ماه جولای سال ۲۰۱۶، به لیست بین‌المللی ۵۰۰ شرکت برتر دنیا (Fortune 500) وارد شد. گروه میدیا که یکی از بزرگترین مجموعه‌های صنعتی کشور چین است طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید می‌کند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مایکروویو میدیا مدل MW-F3040-AZJ با توان مایکروویو 900 وات و توان گریل 1100 وات و توان کانوکشن 2500 وات به راحتی انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم را برای شما آماده می نماید. دستگاه دارای قابلیت های متنوعی همچون مایکروویو، گریل، یخ زدایی، هواپز، جوجه گردان و پخت سریع می باشد. مایکروویو میدیا دارای 5 سطح قدرت قابل تنظیم، کنترل درجه حرارت از140 تا 230 درجه سانتیگراد و 10 برنامه خودکار شامل گرم کردن دوباره، پخت سیب زمینی ، گوشت، سبزیجات، ماهی، پاستا، سوپ، کیک و پیتزا است که توسط ولوم تعبیه شده روی پنل دستگاه قابل انتخاب هستند. از طریق صفحه نمایشگر واقع بر روی بدنه نیز می توان اطلاعات مربوط به تنظیمات و زمان پخت را مشاهده نمود.
همچنین به کمک سیستم پخت ترکیبی می توان عملکرد مایکروویو و گریل را به صورت همزمان فعال نمود. این ویژگی مناسب غذاهای پخته شده که نیاز به مدت زمان پخت کم یا گرم کردن مجدد و سرخ شدن دارند، می باشد. تایمر دستگاه می توان مدت زمان پخت را کنترل نمود یا زمان پخت دستگاه را از پیش تنظیم نمود تا در ساعت تنظیم شده دستگاه به صورت خودکار شروع به کار نماید. بهتر است دستگاه را در وضعیتی قرار دهید که 30 سانتی متر از بالا و 7.5 سانتی متر از طرفین فضای آزاد داشته باشد.

لوازم جانبی :
  • بدنه اصلی
  • سینی شیشه ای
  • حلقه گردان
  • پایه فلزی
  • جوجه گردان
  • دفترچه راهنما
  • سی دی راهنما
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

برچسب ها: مایکروویو میدیا مدل MW-F3040-AZJ , مایکروویو میدیا , مایکروویو جوجه گردان , مایکروویو کانوکشن دار , مایکروویو گریل دار ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط