2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو دوو مدل DMG-3710

مشخصات اصلی


ظرفیت37 لیتر
گریلدارد
کانوکشندارد
پخت ترکیبیدارد
قابلیت یخ زداییدارد
قفل کودکدارد
جنس سطح داخلیاستیل
قیمت: 2140000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است و به‌طورکلی از دو بخش به معنای عالی و woo تشکیل‌شده است. تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مایکروفر 37 لیتری دوو مدل DMG-3710


مایکروفر دوو مدل 3710 از طراحی ساده و شکیلی برخودار است و نظر هر نوع سلیقه ای را نیز به خود جلب می کند. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است تا برای نگهداری در هر نوع دکوری از آشپزخانه نیز مناسب باشد. مایکروفر 37 لیتری دوو برای خانوادهای پر جمعیت بسیار مناسب می باشد زیرا با توجه به حجم بالایی که دارد برای پخت و پز روزانه بسیار مفید واقع شده است. پنل دستگاه که در سمت راست مایکروفر قرار گرفته است به شما این امکان را می دهد تا مدیریت آسانی روی مایکروفر داشته باشید و به سادگی برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.

قابلیت پخت ترکیبی مایکروویو یک مزیت بزرگ نیز محسوب می شود زیرا این قابلیت بسیار کاربرد بوده و فرایند پخت و پز را برای شما نیز آسان می سازد. سیستم یخ زدایی ماکروفر دوو از عملکرد بی نظیری برخودار است و با توجه به تست ها انجام شده مواد غذایی کاملا یخ زده یا منجمد شده را در کمترین زمان ممکن برای شما نیز یخ زدایی می کند.

سایر مشخصات :

سیستم بخارپز : ندارد
تکنولوژی اینورتر : ندارد
صفحه نمایشگر دیجیتالی : دارد
قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی : دارد
پخت سریع و یکنواخت
سیستم تابش دوگانه اشعه با آینه مقعر
گرمایش و یخ زدایی سریع
یخ زدایی وزنی و زمانی


برای مشاهده قیمت سایر مدل‌های مايكروفر دوو بر روی دکمه زیر کلیک کنید:



برچسب ها: مایکروویو دوو 3710 , مایکروویو دوو , مایکروویو دوو قیمت , مایکروویو 37 لیتری , مایکروفر دوو مدل 3710 , مایکروفر دوو 37 لیتری , چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط