2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مایکروویو دوو مدل DMG-3112

مشخصات اصلی


ظرفیت31 لیتر
کانوکشندارد
قابلیت یخ زداییدارد
گریلدارد
پخت ترکیبیدارد
قفل کودکدارد
جنس سطح داخلیاستیل
صفحه نمایشدارد
قیمت: 1780000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دانگبو دوو الکترونیکس به انگلیسی ( Dongbu Daewoo Electronics) یک شرکت کره‌ای سازنده لوازم الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن ۶۴ کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و فروش در بیش از ۴۰ کشور جهان به موفقیتی چشمگیر دست یافت. دوو پس از دو شرکت سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس بزرگترین تولیدکننده لوازم برقی در کره جنوبی به شمار می‌رود.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مایکروویو دوو مدل dms-3112 محصولی زیبا و با کیفیت است که در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه شده است. حجم 31 لیتری این دستگاه بیان کننده ی گنجایش بالای مایکروویو دوو بوده که می تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال محصولی جایگزین فر می گردند.یخ زدایی با مایکروویو یکی از راحت ترین و سریع ترین روش هاست. در زندگی امروزی که معمولاً خانم ها نیز شاغل می باشند و فرصت لازم برای آشپزی ندارند استفاده از مایکروویو می تواند برای آن ها بسیار مفید باشد.

همچنین مایکروویو دوو دارای فن کانوکشن در داخل می باشد تا بصورت یکنواخت هوای داغ داخل محیط شود و غذا بصورت کامل پخته و گرم شود. دارا بودن گریل دیگر ویژگی این مایکروویو محصوب می گردد. جنس داخلی این دستگاه کاملا از جنس استیل می باشد.




برچسب ها: مایکروویو دوو , مایکروفر دوو 3112 , مایکروویو دوو مدل dms-3112 , مایکروویو دوو قیمت , مایکروویو دوو 31 لیتری , مایکروویو گریل دار ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط