2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
غذاساز کنوود مدل 613

مشخصات اصلی


وزن 3.6 کیلوگرم
توان1000 وات
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل ضد زنگ
حجم ظرف خردکن3 لیتر
حجم ظرف مخلوط کن1.5 لیتر
قیمت: 2900000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کنوود، یک شرکت بزرگ ژاپنی است که از سال 1946 میلادی آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت سیستم‌های صوتی حرفه‌ای مثل پخش‌کننده و ساب‌وفر، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین‌شده است.
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


غذاساز کنوود مدل 613 محصولی با طراحی بسیار ساده، توان بالا، مصرف برق نسبتا پایین، دستگاهی کاربردی برای آشپزخانه است. این غذاساز دارای ظرف خردکن با گنجایش 3 لیتر و ظرف مخلوط‌کن با ظرفیت 1.5 لیتر است و با جنس تیغه‌ی استیل و جنس پارچ پلاستیکی به همراه موتوری با توان مصرفی 1000 وات طراحی و ساخته‌شده است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به همزن، تنظیم سرعت به 3 حالت و قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی اشاره کرد.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت عملکرد لحظه‌ای یا Pulse، از عهده‌ی مواد‌غذایی سفت و سخت‌تر هم بربیایید. این دستگاه علاوه‌بر کارکرد اصلی خود، مجهز به یک پارچ مخلوط‌کن جانبی هم هست. ظرفیت پارچ مخلوط‌کن به 1.5 لیتر می‌رسد و می‌توانید برای تهیه‌ی 5-6 لیوان مخلوط روی آن حساب کنید.

این غذاساز دارای دو دیسک رنده است که برای رنده‌کردن و ورقه‌کردن مواد مختلف کاربرد دارند. یکی از رنده‌ها برای رنده و ورقه‌کردن نازک و دیگری برای رنده و ورقه‌کردن درشت کاربرد دارد. تیغه‌های به کار رفته شده در ساخت این محصول از استیل بسیار مرغوبی ساخته شده است که دارای قابلیت مقاومت در برابر زنگ‌زدگی تا در اثر شست‌وشو یا تماس با آب دچار پوسیدگی نشود.




برچسب ها: غذاساز کنوود مدل 613 , غذاساز کنوود , غذاساز کنوود 1000 وات , بازرگانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط