2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
همزن کاسه دار کنوود 430

مشخصات اصلی


نوع همزنپایه دار
توان250 وات
عملکرد توربودارد
وزن2.2 کیلوگرم
جنس پرهاستیل ضد زنگ
تعداد تنظیمات سرعت6 سرعته
خمیرزندارد
قیمت: 1250000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

همزن کاسه دار کنوود 430 دستگاهی فوق العاده کارامد و مقرون به صرفه است که جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد؛ این دستگاه با قدرت 250 وات و 6 حالت سرعت متغیر، این امکان را به شما می دهد تا سرعت را برای مواد غذایی مختلف تنظیم کنید. کاسه چرخشی و پایه پلاستیکی یکپارچه به همراه دسته نگهدارنده از امکانات طراحی در این دستگاه هستند.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


همزن کاسه دار اچ ام 430 دستگاهی است کوچک اما فوق العاده کاربردی! این دستگاه سفید رنگ با توان 250 وات را می توان در دو حالت جداگانه و یا متصل به پایه مورد استفاده قرار داد که با میله های استیل خودش، مواد را در هر اندازه که شما بخواهید به هم می زند و مخلوط می کند. همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم، وجود کاسه و پایه، یکی از مزیت هایی است که این دستگاه در برابر برخی دیگر از همزن های دستی به همراهش دارد. به وسیله دکمه قابل تنظیم موجود روی دسته این همزن، امکان برگزیدن هر کدام از 6 حالت سرعت برای هم زدن مواد در اختیارتان قرار می گیرد و مهمتر از این ها، دکمه فعال سازی حالت Turbo جهت افزایش سرعت نیز به راحتی قابل استفاده است. جهت استفاده راحت تر از این هم زن برقی کنوود، کاسه پلاستیکی آن قابل چرخش بر روی پایه نگهدارنده است و این به طور خودکار، یکنواحتی هم زدن مواد را تضمین می کند.

سری خمیر گیر دوگانه ضد زنگ را می توانید برای ورز دادن انواع خمیر نان، کیک، بیسکویت، شیرینی و دیگر موارد مشابه به کار ببرید. برای تهیه مایه شیرینی یا تهیه سس و پف دادن سفیده تخم مرغ، تهیه خامه و دیگر موارد می توانید از سری های دوگانه همزن استفاده کنید. جنس و آلیاژ بکار رفته در تهیه این سری ها فولاد ضد زنگ بوده و می توانید به آسانی آنها را روی موتور همزن سوار و یا اینکه از آن جدا کنید و بهمراه دیگر قطعات دیگر مانند کاسه و بدنه به صورت کامل جداسازی و در ماشین ظرف شویی بعد از استفاده تمیز نمایید.




برچسب ها: همزن کاسه دار کنوود 430 , همزن کاسه دار کنوود , همزن کاسه دار , همزن کاسه دار کنوود قیمت , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط