2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
مخلوط کن کنوود مدل 327

مشخصات اصلی


توان مصرفی750 وات
ظرفیت پارچ2 لیتر
جنس پارچشیشه
جنس بدنهآلومینیوم دایکست
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
قیمت: 2750000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شرکت کنوود در سال 1947 در جنوب لندن با تولید لوازم خانگی کوچک شروع به فعالیت نمود و با گذشت زمان و با بکارگیری افراد متخصص و زبده توانست دامنه محصولات خود را گسترش دهد و اکنون با داشتن استاندارد CE در بسیاری از کشورها بعنوان یک برند مطرح شناخته شده که جلب رضایت مشتریان را یکی از مهمترین اهداف خود قرار داده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


مخلوط کنوود مدل SB327 از بهترین مخلوط‌کن‌های موجود در بازار است. با قدرت زیادی که دارد هر مخلوطی می‌تواند تهیه کند ولی ساختار آن بیشتر برای تهیه آبمیوه‌های مختلف طراحی‌شده است. قدرت بالای آن می‌تواند میوه‌های سخت را هم خرد کند و مخلوط یکسانی تهیه کند. حجم پارچ به‌اندازه 5 لیوان بزرگ یا 8 لیوان متوسط آبمیوه تهیه می‌کند. راحتی سرو آبمیوه با استفاده از شیر تخلیه تعبیه‌ شده روی دستگاه به‌راحتی انجام می‌شود. تیغه از جنس استیل ضد زنگ بوده که مناسب برای مخلوط کردن هر نوع نوشیدنی و آماده کردن هر نوع کوکتلی میباشد. مخلوط کن کنوود مدل SB327 دارای تنظیمات دو سرعته و پالسی است که مناسب برای خرد کردن یخ نیز می باشد . پارچ شیشه ای آن قابل جابجایی بوده به همین دلیل میتوان از آن به عنوان ظرف نگهداری کوکتل استفاده کرد.




برچسب ها: مخلوط کن کنوود مدل 327 , مخلوط کن کنوود , مخلوط کن کنوود شیردار , شرکت چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط