2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

مشخصات اصلی


کارکرد تک کاره
جنس بدنهاستیل ضد زنگ
مخزن آب میوه گیریدارد
مخلوط کنندارد
آسیابندارد
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته
سیستم ضد چکهدارد
توان700 وات
قیمت: 1760000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کنوود یکی از کمپانی های خوش نام در تولید انواع لوازم خانگی است که سعی کرده تا محصولاتش را با کیفیت خوب و طراحی مناسب تولید کند تا بتواند مشتریانش را راضی نگه دارد. یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی نام آشنا، انواع آبمیوه گیری ها هستند که در مدل های مختلف و با ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین مدل را خریداری کنید. آبمیوه گیری JEM500 کنوود یکی از مدل های تک کاره این کمپانی است که به موتور 700 واتی و بدنه با دوام تولید شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500ss با توان 700 وات بهمراه مخزن 2 لیتری در پشت دستگاه برای تخلیه تفاله و فیلتر فلزی در 2 سرعت می تواند انواع میوه ها و سبزیجات سفت مانند سیب و هویج را تا آخرین قطره آب گیری کند. همچنین با دهانه 75 میلیمتری می توانید میوه های بزرگ و یا ریز را در حجم زیاد وارد دستگاه کنید و با تولید سر و صدای کم در مدت زمانی کم آب میوه و سبزیجات را می گیرد. با دهانه بزرگ 75 میلیمتری می توانید درسته میوه را وارد آبمیوه گیری کنید یا اینکه میوه های کوچکتر را در حجم بالا وارد کرده و در کمترین زمان ممکن آبمیوه مورد دلخواه را تهیه کنید.

این دستگاه مجهز به باک تخلیه تفاله بوده و تا حجم 2 لیتر گنجایش ذخیره سازی دارد و پس از اتمام کار می توانید یکجا منبع را در سطل زباله تخلیه کنید. تفاوت این آبمیوه گیری با دیگر مدل ها در آن است که حداقل ضایعات را دارد و حداکثر آب موجود در میوه را میگیرد سپس تفاله را در مخزن پشتی ذخیره می کند و لازم نیست هر بار دستگاه را باز و بسته کرده تا آن را از تفاله تمیز کنید.



برای اطمینان و امنیت کار سیستم قفل ایمنی با حساسیت بالا و استحکام بیشتر قطعات پیشبینی و تعبیه شده است. حتی افراد مسن یا کم سن و سال نیز می توانند در کمال امنیت و آرامش از آن در منزل استفاده کنند. تا گیره ها به صورت کامل قفل نشوند، دستگاه عمل نخواهد کرد و به شما اطمینان خواهد داد که به آبمیوه گیر یا کاربر آسیب نخواهد رسید. دارای فیلتر فلزی است و هیچ گونه ناخالصی در خروجی نهایی نخواهید داشت. جنس تیغه از استیل ضد زنگ ساخته شده و در مقابل خوردگی مقاوم است.

راهنمای استفاده از آب میوه گیری کنوود 700 وات مدل JEM500SS

برای میوه های بزرگ و سفت مانند هویج، سیب، چغندر و آناناس از سرعت 2 و برای میوه های نرم و کوچکتر مانند توت فرنگی یا انگور از سرعت 1 اما برای میوه های بسیار نرم مانند موز یا انبه مناسب نیست و بهتر است از وسایل دیگری استفاده کنید. آب کرفس و دیگر سبزیجات را نیز می توانید با آن بگیرید ولی توجه داشته باشید که سرعت 2 مناسب است. بعضی میوه ها مانند کیوی را می توانید یکجا وارد دهانه دستگاه بریزید اما برای میوه های بزرگتر از 75 میلیمتر باید آنها را برش دهید. بیشتر از 4 دقیقه به صورت مداوم آبمیوه گیری را روشن نگه ندارید و از آن استفاده نکنید. پس از 4 دقیقه آن را خاموش کرده و اجازه دهید موتور خنک شود و دوباره آن را روشن کنید.


برچسب ها: آبمیوه گیری کنوود , آب میوه گیری کنوود 700 وات , قیمت آب میوه گیری کنوود , کمپانی چرو ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط