2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قهوه ساز فیلیپس مدل 7447

مشخصات اصلی


وزن1.42 کیلوگرم
توان920 وات
ظرفیت 1.2 لیتر
جنس بدنهپلاستیک
قیمت: 1400000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

قهوه‌ساز «فیلیپس» مدل «HD7447» یکی از قهوه‌سازهای برقی باکیفیت و کارآمد ساخت این شرکت است. این دستگاه وسیله‌ای مناسب برای دم‌کردن قهوه با استفاده از پودر قهوه است. این قهوه‌ساز دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم و بادوام است که با قوری شیشه‌ای همراه شده است.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قهوه ساز فیلیپس مدل 7447 وسیله ای برای تهیه قهوه همراه با یک قوری از جنس شیشته با حجم 1.2 لیتر، تا 15 فنجان قهوه یا 10 فنجان بزرگ قهوه را در 10 دقیقه آماده می کند. یک نازل چرخان در داخل قوری به صورت مرتب قهوه را می چرخاند و به هم می زند تا عطر قهوه بهتر در فضا بپیچد و قهوه ای خوش طعم تحویل دهد. بر روی بدنه قوری نشانگرهای حجم آب قرار داده شده است تا از میزان آن و مقدار نیاز خود برای تهیه قهوه بهتر آگاهی داشته باشید. موتور قهوه ساز 1000 وات قدرت دارد و در کمترین زمان ممکن آب را جوش آورده و قهوه را آماده می کند. اگر می خواهید بر اساس میزان نیاز آب را در قوری بریزید کافی است به نشانگر های روی قوری توجه نمایید و هر میزان که لازم است تا آنجا قوری را پر کرده و به همان میزان قهوه را اضافه نمایید.

توان قهوه ساز 1000 وات است تا به سرعت قهوه خوش عطر را به شما تحویل دهد.برای روشن کردن و خاموش کردن دستگاه یک دکمه بروی قسمت جلوی آن قرار داده شده است و توسط یک چراغ LED روشن و خاموش بودن را به شما نمایش میدهد.برای تهیه قهوه کافیست پودر قهوه ی آماده را تهیه نمایید. پس از قرار دادن میزان قهوه ی مورد نظر در فیلتر مخصوص، محفظه ی آب را به میزان مورد نیاز از آب پر کنید و نسبت به روشن کردن دستگاه اقدام نمایید. پس از حدود ده دقیقه قهوه آماده میشود.قهوه ساز HD7447 دارای صافی قهوه جداشدنی و قابل شستشو است که در بالای دستگاه تعبیه شده و مانع ورود دانه های درشت قهوه به مخزن می شود.

قوری شیشه‌ای قهوه‌ساز شفاف است و دارای درجه‌بندی برای مشاهده و بررسی بهتر میزان قهوه‌ی قابل استفاده است. این قوری از ظرفیت 1.2 لیتر برخوردار است و درجه‌بندی آن برحسب تعداد فنجان است. قوری قهوه‌ساز HD7447 گنجایش لازم برای تهیه‌ی 10 فنجان بزرگ یا 15 فنجان کوچک قهوه را دارد. در طراحی هوشمندانه‌ی این قهوه‌ساز قطعه‌ی استوانه‌ای شکلی در نظر گرفته شده است که به‌صورت آرام و پیوسته در داخل مخزن قوری می‌چرخد و با برقراری جریانی مداوم در سطح آب، از ته‌نشین شدن قهوه جلوگیری می‌کند. این عملکرد سبب حفظ طعم ثابت و یکنواخت در تمام حجم قهوه می‌شود.



برچسب ها: قهوه ساز فیلیپس مدل 7447 , قهوه ساز فیلیپس , قهوه ساز , قهوه ساز فیلیپس مدل hd7447 , قهوه ساز فیلیپس 7447 ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط