2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اتو فیلیپس gc2990

مشخصات اصلی


وزن1.3 کیلوگرم
جنس کفاستیم گلاید
بخاردهی عمودیدارد
سیستم ضد رسوبدارد
سیستم ضدچکهدارد
طول کابل1.5 متر
قیمت: 1000000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و… فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اتو فیلیپس مدل 2990 از دستگاه‌های کاربردی و خوش‌ساخت شرکت فیلیپس است. تنظیم قدرت و عملکرد دستگاه، توسط پیچ تنظیم قرارگرفته در قسمت میانی اتوانجام می‌شود؛ همچنین روی دسته‌ی اتو دکمه‌ای برای تنظیم میزان بخار خروجی دستگاه در نظر گرفته شده است. نوک باریک اتو، اتوکشی آسان اطراف دکمه‌ها و درزها را ممکن می‌سازد. این اتوبخار از موتوری با توان 2300 وات بهره می‌برد که قدرت زیاد آن باعث می‌شود دستگاه به‌سرعت آماده‌ی بخاردهی باشد و اتوکشی سریع‌تر انجام شود. این اتوبخار توانایی بخاردهی پیوسته به میزان 40 گرم‌ بر دقیقه را دارد. سیستم بخاردهی لحظه‌ای نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با فشردن دکمه‌ی عملکرد لحظه‌ای، بخار با قدرت و شدت زیاد از منافذ کف اتو خارج می‌شود. این عملکرد در مواجهه با چروک‌های عمیق‌تر کاربردی است و کار اتوکشی را آسان‌تر می‌کند. مخزن آب این اتو طراحی شفاف دارد که اجازه‌ی مشاهده میزان آب باقیمانده را به کاربر می‌دهد. این مخزن دارای گنجایش 320 میلی‌لیتر است و از طریق درپوش روی دسته‌ی اتو امکان پر کردن مجدد آن وجود دارد. روکش پارچه‌ای که برای سیم برق دستگاه در نظر گرفته شده دارای بافت ریز است. این روکش مقاومت سیم را افزایش داده است و تا حد زیادی از آسیب‌پذیری و فرسوده‌ شدن آن در برابر خم و راست‌شدن می‌کاهد.

برای تنظیم دمای کار اتو می‌توانید از دکمه‌ی پیچی زیر دسته استفاده کنید. دقت داشته باشید که انتخاب درست دمای کارکرد از آسیب‌دیدن، برق‌افتادن یا سوختن پارچه جلوگیری می‌کند و اهمیت بسیار زیادی دارد. عبارات راهنمایی که روی این چرخ نوشته شده کاربر را راهنمایی می‌کند تا براساس نوع لباس بهترین عملکرد را انتخاب کند. اگر کاربر به جنس پارچه اطمینان ندارد، بهتر است از دمای کم و بخار زیاد استفاده کند. برای صاف‌کردن پارچه‌ها، بخار گرم مهم‌تر از کفی داغ اتو است. همچنین تنظیم بخاردهی اتو از طریق دکمه‌ی اسلایدی روی دسته انجام می‌شود و حتی می‌توانید در صورت نیاز بخاردهی را به طور کامل قطع کنید و به صورت خشک از اتو استفاده کنید تا پارچه‌های حساس آسیب نبینند.


بدنه شفاف اتو فیلیپس gc2990 و مخزن قابل رویت برای کنترل میزان آب مخزن اتو بسیار مناسب است و با ظرفیت 320 میلی لیتر و دهانه عریضی در قسمت جلوی اتو قرار دارد که سهولت در پرکردن مخزن آب اتو را خواهید داشت و در هر مرتبه تعداد زیادی از البسه‌ها را اتوکشی خواهید کرد. روی اتو دو دکمه فشاری تعبیه شده که یکی از این دکمه‌ها برای اسپری کردن آب می‌باشد، که بااسپری کردن آب بر روی لباس باعث از بین رفتن چین وچروک‌ها می‌شود و دکمه دوم عمل بخار مضاعف یا لحظه‌ای را انجام میدهد که برای از بین بردن چروک‌های سخت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از طرفی با فشردن این دکمه باعث تخلیه شدن رسوب موجود از کف اتو می‌شود.



برچسب ها: اتو فیلیپس 2990 , اتوبخار فیلیپس , کمپانی چرو , فیلیپس , لوازم خانگی فیلیپس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط