2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قهوه جوش فیلیپس مدل 7457

مشخصات اصلی


وزن 1.42 کیلوگرم
نوع قهوه ساز قهوه فرانسه ساز
ظرفیت 1.25 لیتر (10 فنجان)
توان920 وات
قیمت: 1450000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قهوه‌ساز HD7457 یکی دیگر از محصولات سری روزانه شرکت فیلیپس است. محصولات سری روزانه این شرکت معمولا از قیمت متعادلی برخوردارند و طراحی آن‌ها به‌گونه‌ای است که اکثر افراد می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست و با اینکه فرم ظاهری‌اش مثل تولیدات سایر شرکت‌ها است، اما طراحان آن تمام تلاش خود را کرده‌اند تا این ساخته فیلیپس هم از لحاظ شکل و قیافه یک سر و گردن از رقبا بالاتر باشد.

وجود شاخص سطح آب در محفظه آب قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457 به شما نشان می دهد که چند فنجان آب از مخزن پر شده است. و شما می فهمید که چه زمانی آب داخل آن تمام می شود و محفظه نیاز به پر شدن دارد؛ بر روی این محفظه درجه بندی تعداد لیوان یا فنجان های پر شده از 2 شروع شده و در 10 به پایان می رسد که نشان دهنده تعداد فنجان های پر شده از قهوه می باشد. این محصول دارای یک قوری شیشه ای محکم، شفاف و مدرج است که با توجه به نیاز خودتان می توانید پودر قهوه را به میزان دلخواه داخل آن بریزید. دسته سبک، خوش دست و راحت این قوری به شما کمک می کند تا آن را به راحتی حرکت دهید. این قهوه ساز مجهز به لامپ ال ای دی است بنابراین با روشن شدن قهوه ساز این لامپ هم روشن میشود. با داشتن یک نشانگر میزان سطح اب شما میتوانید دقیقا به مقدار لازم اب به دستگاه اضافه کنید.





برچسب ها: قهوه جوش فیلیپس مدل 7457 , قهوه جوش فیلیپس , قهوه جوش فیلیپس 7457 , قهوه ساز فیلیپس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط