2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چراغ خواب فیلیپس

مشخصات اصلی


نام محصولچراغ خواب و مطالعه
برندPhilips
ساختهلند
تایمردارآلارم دار
رادیودکمه لمس
قیمت: 320000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

شبیه ساز نور خورشید

دارای ساعت

قابلیت مطالعه زیر نور چراغ

دارای ساعت هشدار

دکمه های لمسی

برای مشاوره بیشتر به تلگرام ـ اینستاگرام و پشتیبانی مراجعه فرمایید

18 ماه گارانتی بدنه و فنی

5 سال خدمات پس از فروش

سرویس دهی و پشتیبانی در تمام نقاط کشور

ارسال به تمام نقاط کشور در کمترین زمان

تضمین اصل و کیفیت و کمترین قیمت

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


این وسیله نور خورشید را در اتاق خواهید داشت یعنی چراغ خواب فیلیپس نور افتاب را شبیه سازی می کند و شرکت فیلیپس بیش از صد سال است که بر روی لامپ و محصولات روشنایی تحقیق و محصولات زیادی را به بازار معرفی کرده و امتیاز خوبی را در کار نامه ی خود به ثبت رسانیده است .

این چراغ خواب جدا از اینکه لامپ و روشنایی دارد زمان را هم نمایش می دهد یعنی ساعت دارد و روشنایی این لامپ با عبور زمان تنظیم میشود و نور خورشید در هر زمانی چه رنگ و روشنایی داشته باشد آن را شبیه سازی می کند و جدا از این مقدار روشنایی را نیز می توان به اختیار خود تنظیم کنید .

نور طلوع خورشید ، صبح و غروب افتاب را در اختیار دارید و میتوانید زیر این نور به آسانی مطالعه داشته باشید و هنگامی که میخواهید شما را از خواب بیدار کند کافیست که ساعت را تنظیم کرده و ساعت هشدار را فعال کنید وجالب اینجاست که ساعت بیدار باش فلیپس بسیار ملایم عمل خواهد کرد و شما میتوانید صدا های طبیعت را برای بیداری خود اختیار کنید یا صدای رادیو موج FM .

هنگام هشدار بیدار باش ، چراغ خواب و ساعت بیدار باش فلیپس بسیار ملایم و خوش رو با شما بر خورد خواهد کرد و اصلا اذیت نمی شوید به این صورت که با شروع به ایجاد هشدار برای بیدار کردن لامپ روشن خواهد شد و طلوع خرشید را برایتان شبیه سازی می کند و رفته رفته این نور روشن و روشن تر می شود و همزمان با اینکار صدای ملایمی از طبیعت پخش خواهد کرد و هنگامی که شما به خواب بیشتری نیاز دارید کافیست تا چراغ را لمس کنید و بر آن ضربه ای بزنید تا ساکت شود و شما چرتی بزنید و فلیپس پس از وقفه ی کوتاهی دوباره شروع به کار می کند تا شما را بیدار کند .

دکمه های این محصول لمسی بوده و کار با آن بسیار آسان است و بلندگوی دستگاه نیز باکیفیت بوده صدای مطلوبی از رادیو پخش خواهد کرد .



برچسب ها: چراغ خواب فیلیپس , چراغ خواب , فیلیپس , philips , قیمت چراغ خواب فیلیپس , لیست قیمت , شرکت بازرگانی چرو , چرو , کمپانی چرو , خدمات , گارانتی , chro commerce , companychro , chro ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط